باند سارقان حرفه‌ای مغازه منهدم شد

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان جوان حین سرقت یک مغازه توسط ماموران کلانتری مرزداران خبر داد.

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خیابان "اطاعتی" تهران در حال گشت زنی بودند که به راننده و ۲ سرنشین یک خودروی سواری مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران افزود: ماموران در گام نخست متوجه شدند، سرنشینان خودرو با استفاده از دیلم به تخریب قفل یک باب مغازه پرداخته و قصد سرقت دارند.

وی عنوان کرد: همین کافی بود تا ماموران کلانتری وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست را صادر کردند، اما با صدور فرمان پلیسی بلافاصله سرنشینان خودرو سوار بر خودرو شده و از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: راننده خودرو به صورت خطرناکی به فرار خود ادامه داد و ماموران در جریان تعقیب و گریز با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک چند تیر هوایی و اجرای طرح مهار، ماشین متهمان را متوقف کردند و موفق به بازداشت متهمان شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بیان کرد: تحقیقات ابتدایی ماموران نشان داد، خودروی متهمان سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد و از داخل خودرو ادوات سرقت و ماسک کشف شد.

وی گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به ۱۰ فقره سرقت از جمله سرقت خودرو، وسایل خودرو و مغازه اعتراف کردند و متهمان برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار